Pages

Wednesday, June 13, 2012

Si comot......

si comot....unikkan namanya
knp aku beri nama dia comot????
hahhaa....gelak terguling2 atas padang...(mati pulak rumput tu..)
mgkn sbb si comel layak utk aku..
adoi....jatuh katil la jawabnye ni..
org jatuh cinta aku jatuh katil siap tilam vono lagi..

flashback balik knp nama si dia ialah si comot
orangnya sopan santun..
tutur kata sangat sopan dan sedap didengari..
sesuai ke nama si comot??? (sila bca ngan nada manja)
cara pemakaian x la comot tp ada la sikit2...
maklumlah aku ni suke org skema
plg suke kalu ada jejaka pakai kemeja bertali leher
subhanallah betapa hensemnye wpun paras rupa x seberapa (poyo la ayat ni)
sesuai ke nama si comot???
kite tinjau cara dia makan
wah dashyat jugak aku ni siap intai2 cara si comot makan
spjg perkenalanku dgn si comot,
cara dia makan sgt2 aku suke...
smpi tergamam la....
terlalu sopan kalah pakwe2 aku sebelum ni (ramai jugak peminat aku, saje je jual mahal)
sesuai ke nama si comot???

sebenarnya nama ni diberi saje2 je...
tp cute jgk nama ni...
sb dia cute sgt
cara bercakap, cara sebut yg tersasul, cara gelak
mmg sgt cute...
so nk pgl si cute t ingt jambu pulak
so pgl la si comot....
comot & comel..
wah mantap gitu......
blh buat drama ni..hahaha..

sekian cite comot & comel
tiada kena mengena yg hidup mahupun yg mati
tetapi siapakah si comot????
meh kite cari sama2...
sape2 yg berkenan dan telah berjaya dptkan si comot
alhamdulilah kerna dia mmg layak utk seorang gadis yg baik....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...