Pages

Monday, June 4, 2012

Imbas kembali zaman blaja Uitm Machang.....

Entah kenapa cepat je jari jemari ni
capai mouse klik pd picture zaman degree...
ape lagi penuhi masa tgk balik gmbr2 tu
rasa tergelak pun ada sb byk sgt reaksi kelakar
lagi2 bila bersama Dinan, Jue, Faz & Qema...

Diorg kawan yg sejati
bila aku sedih, gembira mahupun terluka
diorg yg ubati aku
untuk teruskan hidup aku....
Disaat aku menamatkan pengajian
peristiwa yg x mampu aku lupa
sesuatu yg amat dalam lukanye....
lagi2 bila melibatkan family dua pihak

x ingin aku mengingati ape yg berlaku
cuma thank ye my frenz...
give me support for my life...
jom kite tinjau2 gmbr yg ku pilih secara rawak
Junior dan senior..
Senior berbalut tangan..huhuhu
rembat bear jue....
so sweet bear ni
tp x ada org nk bagi..huhuu
ketika zaman degree...
masa ni masih keanak -anakan
<3 :: <3


nmpk sgt aku ni kecik..hehehe
my best frenz Dinan...
comel kan
kemesraan bergambar dlm kete..
cian yg dpn x leh masuk



pasukan bola sepak pantai...
cuti sem so cuti2 msia..(terengganu)
first time duk hotel...
sgt sejuk..

keghairahan utk bergmbr
smbil melompat
akhirnya..hahah..sakit perut x terkata



sempat posing maut...
berempat..me, qema, faz & jue..
manjanya faz..


my president..
tanpa s/u (aku lah)...susah jgk
dia nk berkerja sendiri....
power aku ni
semangat utk perbarisan

gara2 main bola
akhirnya tangan terseliuh
berbalut la..huhuhu
my favourite number..9


Team Bachelor stat
subhanallah cantik suasana pagi...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...