Pages

Wednesday, June 6, 2012

Credit Card....

Ape kelebihan credit card???
Time masa blaja dan masa aku keje part time
mmg habis - habisan aku membantah tidak menggunakan credit card
akhirnya bila dah ada komitmen yg x dijangka2
mmg credit card itu amat perlu..
lagi2 bila komitmen bertambah dgn adanya Rifdah (car)

Duit minyak mampu untuk cash
tp bila time maintainance
fuhhh...berpeluh2 aku fikir
siap buat bajet n terfikir2 kena buat part time keje
ada tu suara sedih call my mom minta bantuan

Masa x ada car gatal sgt nk car
tp bila dah ada rasa rela jalan kaki..hehhehe
Tp Rifdah dah byk jasa
kalu bkn kena rifdah aku x dpt kerjaya skrg ni
alhamdulilah.......(sory rifdah)

So skrg ni credit card hanya utk rifdah shj ye
x ada utk perkara2 bukan2
padahal dlm hati kata
nak beli ape guna credit card padahal bila shopping migrain
dan aku mmg org yg x suke shopping
lagi berdandan...rela je aku pakai baju kurung
lagi pulak baju kurung semuanya buat sendiri
hahahha....mmg pelik la...

Berbelanja biarlah berpada2 tapi saving mmg patut berlebih2
utk masa hadapan..
(tiba2 dlm otak)....
"blh tak credit card guna utk duit hantaran kawen..hahhahaha"


2 comments:

  1. hamboii....belanja kawen byk jugak beb!!! never n never using the credit card..saving la.... :=p

    ReplyDelete
    Replies
    1. fhm kak.....saje je mane tahu kaedah terkini..hahhahaa

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...