Pages

Wednesday, June 20, 2012

Ke mana hilangku.....

Entah kenapa sejak akhir2 ni hati aku gundah gulana
terlalu banyak kekeliruan dlm hatiku
Antara aku dan putra telah berakhir
tetapi dia tetap menjadi insan yg istimewa dlm hatiku iaitu Sahabat
Dia juga ada memesan padaku
jika ada ape2 permasalahan, dia sentiasa disekelilingku
carilah dia jika aku benar2 perlukan teman

Kini aku seperti dulu dalam keseorangan dlm hati
tiada sape yg mampu duk dlm hatiku
pernah jugak aku terlintas memikirkan persoalan Cs' Amy
Apakah perasaanku pada si comot????secara jujur
tidak ku nafikan si comot adalah lelaki yg baik tingkah lakunya
tgk sahaja cara dia gelak, cara bercakap so sweet
untunglah mana2 gadis yg dapat si comot
Pernah jugak ku bersujud mengadu pada Allah swt
Apakah perasaan ku pada si comot??
mmg tiada jawapan dan yg menjadi tanda taye aku keliru ngan hatiku
biarlah Allah swt yang menentukan
tiada harapan yang ku simpan utk memiliki si comot
mgkn pengalaman harapan utk memiliki cahaya membuatkan aku redha
jika si comot jodohku insya allah akan tetap disatukan denganku
dan jika bukan aku redha mungkin Allah swt telah simpankan seseorang utkku.

FB kini telah ku deactive kan???why???
cause byk berikan aku impak negatif.
Apakah impak itu??hanya diriku dan Allah swt yg tahu
biarlah aku teruskan dengan blogku ini
sekali sekala dapat menajamkan penulisanku
si comot pun dah ku kurangkan ber sms
bukan sb aku dah jauh hati tp aku tidak ingin ada perkhabaran yg kurang baik
mulut ni mampu binasakan hubungan seseorang
maafkan sy si comot kerna awk terlalu baik (Cs'Amy : bukan berputus asa ye sb Sang Perindu..hehhee)
gadis2 di luar sana pun mampu memiliki si comot...

Sekarang aku memperbetulkan hati dan jiwaku
banyak perkara mengubah diriku
banyak peristiwa mengajarku
ku ingin kembali padaNYA
dan ku ingin cinta ini untukNYA
cinta manusia kan ku miliki jika insan itu Cinta kerana ALLAH swt..






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...