Pages

Sunday, June 3, 2012

Aktiviti malam saat demam....

Akhirnya dapat jugak g taman tasek titiwangsa
tgk panaroma malam kl yg indah
jauh dari riuk piuk kota..
jauh dari bunyi bising kenderaan..
wpun ianya ditengah kl tp still sunyi tanpa bunyi bising

entah, itu yg mendamaikan hatiku
bila girl lain stress so ape lagi shopping
berlainan dari aku yg lebih mencintai alam
kalu stress tmpt slalu g taman tasek titiwangsa
atau pun taman2 area putrajaya...

itu lah port yg dpt berikan aku ilham dan berikan aku udara yang segar
Shopping menambahkan migrain padaku
semua girl ckp, untung laki aku
padahal aku cemburu sebab x ada nikmat shopping
tp x pe la janji aku ada tmpt utk gembirakn hatiku...

wpun dlm keadaan x sehat still g jugak..hehehe
degil kan aku ni...
nasib housemate nak teman...
g sorang2 takut jgk....(mcm berani je)
x sempat nk amik pic..so amik dlm internet je panorama tasek ketika waktu malam
sempat jgk tgk kereta control drift..
dan tgk anak muda sambut besday  with their frenz...heheh :)
ketika waktu malam hanya cahaya2 lampu dari kotaraya
angin sepoi2 bahasa
pastikan jgn berdua dlm gelap t takut kena tangkap khalwat
tmpt drift kete control..tp biasa tgk malam best tau...
seronok utk habiskan masa dari buat perkara2 yg x bagus..
meh kite tgk kete drift...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...