Pages

Wednesday, June 27, 2012

My sweet hearts....

Kehadiran putra dan latisya menyembuhkan kesedihanku
skrg mereka adalah buah hatiku..
Putraku....
Insya Allah, akan ku pelihara sebaik mungkin makhluk ciptaan Allah
wpun mereka tidak seperti manusia
tp mereka jgk seperti kita inginkan kehidupan yg bahagia

Manusia bahagia jika ada insan yg dicintai dapat hidup bersama
Disaat itu dptlah bergurau senda, bermanja - manjaan dan berkongsi - kongsian
Sesiapa yg dijadikan manusia inginkan semua itu
tipulah jika aku tidak impiankan seperti ini
tp mgkn masanya utk aku bukan skrg
mungkin akan hadir hari itu
siapakah insan itu???Hanya Allah yang mengetahuinya

Latisyaku....
Biarlah kini aku bahagia dgn putra & latisya
biarlah aku bergurau senda, bermanja - manjaan dan berkongsi - kongsian dgn mereka
Jika sedih aku ada mereka
Jika aku gembira aku ada mereka
Jika aku ingin kongsi luahan hati, aku ada mereka
PUTRA & LATISYA

LOVE U ALL Putra Latisya
Temaniku....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...