Pages

Sunday, July 1, 2012

Tiga insan hati manis.....

Alhamdulilah.......kini aku mampu menahan ht dr terlalu cpt jatuh hati pd insan yg bernama lelaki....terima kasih Allah swt kerna berikan aku petunjuk agar aku benar2 mengerti erti cinta...

Dulu pernah ht ini terpikat pd cahaya tp ku rasakn cahaya terlalu baek & tidak sesuai utkku...ku lepaskn begitu shj...

Kesunyian & mslh yg dtg bertimpa2 hadirnya cahaya. Dia begitu baek & take care terhadapku....mgkn jodoh kami hanya sementara..tidak ada kslhn pada putra tp mgkn aku yg terlalu lemah....

Kini aku digosipkan dgn comot. Tak terlintas utk aku memilikinya tetapi insan sesopan comot sape x nk....ada la rasa ingin miliki tp x la desparate...jadi aku serahkan pada NYA....aku bersujud memohon petunjuk...akhirnya petunjuk itu telah berikan aku kesedaran......

Petunjuk yg berikan aku rasa cinta pada ALLAH......
Aku tidak layak utk insan yg bernama cahaya, putra, & comot....

CAHAYA insan yg hatinya bersih & beriman membuatkan beku dlm ht cair ngan sndr stlh 3 tahun kerasnya
PUTRA insan yg snts bersamaku ketika susah mahupun senang. Selalu menggembirakan ku di saat aku kesedihan. Menemani disaat aku menangis
COMOT insan yg berhati lembut dan sopan tingkah lakunya. Mempunyai hobi yg sama nganku & blh masuk......
Ketiga2 insan ni menggoyangkan hatiku..tp mereka mampu dpt yg lbh terbaek drpdku.....
Suatu hr t pasti akn hadir seorg insan yg bergelar suami pdku serta mempunyai ciri2 seperti mereka.......

Insya Allah.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...