Pages

Thursday, July 26, 2012

Jahat ke aku ni.....

Apa ksalahanku sehingga dihina sedemikian rupa? Tidak pernah aku mganggu khdpn org lain tetapi knp perlu perlakukn aku seperti pelacur jalanan yg menginginkn lelaki. Aku tidak terlalu desparate utk dptkn lelaki dlm hidupku..klu benar dh lama aku lacurkn diri & ketika itu setiap detik pasti muncul lelaki2. Tp adakah itu aku??????
Ya allah, ujian apakah ini??
Cukup kau uji kesetiaan ku pd org yg ku sygi dgn aku disakiti tp aku sedar kslhn itu kerna mereka bukan muhrim & blh didtgi fitnah serta dosa. Aku terima dgn ht terbuka kerna aku tahu ada yg lbh terbaek dr mereka...
Kau uji lg insan yg lemah ni dgn putusnya hbgn pertunangan yg tidak ku jangka & tidak ku inginkan. Tragedi putus tunang itu benar2 mberi impak yg kuat utkku menerima lelaki. Pemutusan yg ku anggap tidak beradab oleh seorg lelaki yg pernah ku kenali begitu baik budi perkerti. Skrg aku relakan tragedi itu pergi.
Skrg kau uji aku ngan perhinaan dr insan yg ku anggap kawan tp bertopengkan kejahatan. Aku sedar diri ini tak sempurna tp aku wanita punya ht & perasaan. Cuba kau duk ditempat aku pasti akan rasa ape yg ku rasa. Mgkn permulaan kau rasakan gurauan tp setiap gurauan ada batasan. Gurauan yg mjatuhkan airmuka ku sndr dikhalayak ramai. Jika benar itu hanya gurauan knp tidak kau bergurau setiap biasa yg hanya bisikan tetapi yg ini seakan2 aku pmpn hina dimata org lain.
Ya allah betapa sakit ht aku & hanya tuhan tahu ape yg aku alami. Guguran air mata xmampu ku bendung akhirnya berguguran & tidurku berbantalkan ksdhn di hati yg amat.
Sampai kini aku masih blm dpt gmbrkn hati yg sakit. Adakah htku benar2 memaafkan insan itu???? Ya allah masih wujud perasaan marah & benci. Perasaan utk tidak melihat wajahnya atau bertembung sgt tinggi.....maafkan aku ya allah, betapa sensitif & sakitnya ht ini.....
Aku perlukan masa......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...