Pages

Tuesday, July 17, 2012

Sape & bilakah dia muncul....

Ntah kenapa tiba2 aku berangan sendiri sambil bawak kete ptg tadi
slalu buka radio ikim.fm dgr2 ceramah yg berguna utk diri
tp berubah arah amik cd terus on...
layan la lagu yg jiwang2 karat tp x karat sgt la
ditengah2 jammed berkumandang lagu HETTY SARLENE - rindu aku rindu

Time tu pulak hati ni rasa rindu kat seseorng
adoii....pening2
sape pulak yg aku rindu ni.....
bahaya aku ni dah nak masuk alam parah
tiba2 cerita dia & aku bermain dlm fikiran
blh pula time tu senyum srg2...
betul ke aku dh mula suke dia...
x mgkn2 ni berlaku....
wake up cahaya rifdah wake up.....

still layan lagi lagu tu...
cepat pulak tgn ni ulang semula lagu tu
sambil drive sambil nyanyi srg2..
lantak la org kat luar tu nk ckp ape pun
janji aku bahagia..betul tak???
continue balik ape dlm hati aku...
confius jgk aku ni cause he jut my frenz not more & less
but dont worry still terkawal....

tapi rindu tu ada la...hahahaha...
rindu nak bergurau senda gitu...
dah habis putar kuar pulak satu lagi lagu SAMMY SIMORANGKIR - sedang apa & di mana
lagi teruk la kali ni..
masa ni blh terfikir ape ye sedang dilakukan si dia...
kat mane dia skrg....
dia tahu ke ape ku rasa skrg ni??
hahahhaa....mmg gelihati kat dlm perut x terkata2

CUMA satu..
Aku tahu dan Allah tahu..
mgkn dia inginkan aku bahagia dari aku rasa sedih & sunyi
itu cara yg terbaek
tp adakah dia jodohku???
semua itu ketentuan Allah swt
kalau benar dia yg terbaek utkku
ku doakan agar kami disatukan..
& cinta itu berikan lagi rasa Cinta kepada Allah makin utuh..

Sape pemuda itu & bilakah dia muncul
sama2 kite doakan....aminn
 teka & terus meneka.....





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...