Pages

Tuesday, July 31, 2012

Berfikir sejenak....

alhamdulilah dah masuk 11ramadhan & ni yg ke 4 hari aku posa tanpa ubat
hopefully no ubt for this year..but mcm nk kena cari jgk tkt ape2 jadi
cukuplah migrain yg menyeksakan diri..huhuhu
tapi kali ni penyakit tu jatuh pada my frenz nadia...
cian pulak rasanya sampai demam2 so sbgi kawan & ibu(dah biasa panggilan tu)
menjaga agar dia cepat sembuh tanpa sebarang penyakit pun

teringat zaman universiti mcm mane aku menjaga my frenz yg sakit
aku dah sebati jadi seorg ibu utk kawan2 ku..
mgkn aku ada sifat penyayang kot???perasan je aku ni
ape2 pun org sekeliling yg menilai diriku.

sambil jaga my frenz nadia ni so aku penuhi blog ni
lama sgt x diisi dgn cerita2 jiwang karat aku tu..hehhee
rasa lama jugak x kuar cite pasal comot..rindu ke????
mustahil la aku ada perasaan mcm tu..
he just like my frenz not more & less
jika dah ditakdirkan dia jodohku, kan ku terima dengan seadanya
tiada kekurangan pun pada si comot tp mgkn
ada wanita diluar sana yg lebih layak utk si comot
bukan wanita seperti aku yg terlalu kasar & jahat...

Tapi naluri wanita utk memiliki cinta dari kaum adam masih terpahat dlm hatiku
x terlintas utk aku menolaknya jika cinta itu hadir utkku..
aku mmg ingin menjadi seorang isteri dan ibu pada anak2 ku
mungkin blm masanya kerna Allah ingin menguji sejauh mane
usaha dan kesabaranku dalam menantikan jodohku

Di bulan yang mulia & diberkati ini,
tidak pernah lekang dibibirku utk mendoakan agar dipertemukan
dengan insan yg mampu membimbing & mendidikku ke jalan Allah
serta membantuku utk mencintai Allah lebih dari cinta manusia...
siapa jejaka itu???masih samar2 & ku harap dimakbulkan doa
agar impian ku untuk berumatangga termakbul..insya allah

kawan2 yg kusygi....bantulah diriku & sama2 berdoa agar
ku dipertemukan seorang kaum adam yg mampu membahagiakanku
walaupun perkenalannya sementara & pertemuan yg x dijangka....amin



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...