Pages

Wednesday, October 3, 2012

Low Blood Pressure

Ya Allah, hari sabtu 29/9 saat yang x dpt ku bayangkan....
bangun dari tido mata dah nampak lain
tgk lampu, lampu goyang2
tgk lantai, lantai goyang2
ape lg tido balik cause tkt bangun terperanjat
dah tido 15 minit aku try buka mata
tp still mcm tu n makin teruk...

usaha bangun tp tumbang balik
x seimbang....
pelik ku fikirkan
keracunan makanan ke???perut x sakit
demam ke???badan x panas
adoiiii.....dh lewat nak g keje tkt x ada parking (dlm hati)

gagah jgk bangun tp perlahan2..
siap mandi trus g keje tp kali ni nekad bawak hadlaju 40
x mampu nak gerak seperti g keje tkt terbabas
masa tu kuatkan mata ni
think positif....sampai jgk office
dah masuk ape lagi terus g surau tido semula

kurang la sikit tp time berdiri lama2
dah start pening + muntah + nak pitam
ya allah, ujian pe kah ini.....
my neighbour ckp maybe krg darah..
dl time keje mmg aku rajin darah rendah tp x la teruk mcm ni
still blh keje tp x mc

kali ni terpaksa g klinik...
mmg btl aku low blood pressure
nasib x masuk wad...
doktor bg mc tp rugi la sb hari sbt..
yg paling x seronok catat rekod ada 1 mc
dah setahun lbh x pernah mc....sedihnya
ape lagi balik rest la...
my mom nk dtg amik i blik umah
mcm biasa aku mmg x nak susahkan sape2
tp bila aku dah sakit mmg lama nak sembuh...
tp thank for my sister sanggup dtg bwk my lovely son utk jaga aku
krg sikit rasa sakit tu........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...