Pages

Wednesday, October 3, 2012

BesdAy ComoT....2/10

Suprise for him...
x tahu nak buat  cmner..
so plan ngan cs'amy & jane sambut besday comot kat tasek titiwangsa
penat jgk otak nak fikirkan

lg satu mcm mane aku tahu besday dia wpun dlm fb x show
ada kawan2 dia wish..hhhehee
padahal aku tahu harijadi dia bln 10 n tarikh sama ngan aku 2hb
comot - 2/10 my besday 2/9
wedding kitorg 2/11 or 2/8..hahahhaha
sweet sgt (perasan je aku ni)

plan punya plan aku terfikir nak buat mcm kanak2
aku plan ikat mata dia sambil bawak dia g tmpt yg view cntk kat tasek
akhirnya menjadi plan aku
atas sokongan cs'amy, jane, waliuddin, iman & amir
thank u olls....

tp masa ikat mata tu sweet sgt...
x sangka dia ikut arahan
ingatkan dia taye bukan2....

Hapy besday comot...
semoga pjg umur n dimurahkan rezki
why buat kat tasek????view dia sweet sgt
x tahu thn dpn dpt buat mcm ni ke tidak...hehhee...

jom kite view beberapa gmbr.....










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...