Pages

Monday, September 24, 2012

Khas utkmu putra....ini yg terakhir

Biarlah aku mengalah kerna itu yg terbaek utk org yg aku syg...
X sanggup aku lukakan kembali hatiku yg pernah terluka dek kerna sygkn seseorg
Cukup terseksa aku slama ni dan dugaan yg begitu kuat utk aku bertahan. Jika aku seorg yg bertahan mana mampu tkt t aku terkandas di tengah jalan tanpa cahaya
Putra pulang la kepada keluargamu kerna mereka lebih berhak dariku. Jgn kau sakiti mereka dan cukup la aku pernah diburukkan oleh tunangku sndr pd pandangan keluarganya. Tidak aku ingin diburukkn lg oleh family mu. Mmg aku tidak sebaik wanita lain tp aku msh ada hati dan perasaan.
Malam berteman airmata sepanjang 3 tahun betapa seksa utk menghilangkn segalanya kini ia kembali tp aku akan terus bertahan.
Kau insan yg baik wahai putra kerna kau memahamiku tp org diluar sana bkn tahu apa ada dlm ht kita lg2 familymu. Mgkn mereka sudah ada yg terbaek utkmu dan setaraf dgnmu....
Kembali kepangkuan familymu mgkn cinta kita tercatat setakat hanya di sini shj.....wpun aku pernah berangan utk hdp bersamamu wpun terpaksa menunggu bertahun2 tp takdir tak kesampaian dan penungguan itu berakhir dgn berundurnya diriku dlm hatimu...
Ku tahu kau keliru dan kembalikn rasa syg serta cinta mu pada insan yg bnr kau syg bukan diriku yg x  berhak ini......
Maafkan aku putra dan ku lepaskn mu dgn keterpaksaan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...